Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 13 januari 2013

20-de knut

Idag var det visst den dag man skulle slänga ut julen...eller hur?
Slänga ut julen...hmmm


 
Lååång tid att vänta på nästa jul...så nu får man se till att sommaren ger energi till detta väntande...
Nee då, det är ok utan julen...ett tag...men jag behåller mina ljus i betong så länge för vi har ju inte det så ljus ännu.
 


 
Hej då små adventljustackar!
 



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Hej! Här kastar vi ut julen med buller och bång denna dag.
    Välkommen i dec. säger jag.
    Nu längtar jag till sommaren.
    Ha en fin kväll.
    Kram Meta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...