Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 24 november 2012

Röda ljustakar


Något så enkelt som lite tejp och ett värme-ljus gör faktiskt att stämningen kan snabbt förändras bara man har lust att lägga fram dem tillsammans med nåt gammalt rost och...tiden det tar att klippa , klistra och ...ta kort ...när man känner för att duka inför julafton och är tom på idéer...


Visst finns det många snyggare band man kan använda sig av...men kanske gammel farmor känner igen sig lättare vid det traditionella färgen röd och jul röd är just det man får fram från den här tejpen köpt för väldigt lite pengar på Biltema här om dagen.


Har man lite plats på bordet för allt annat som har med julpyssel att göra ...så kan det räcka med bara värme-ljus bland alla servering fat....jag har alltid önskat mig något enkelt och lätt att fixa, som framför budskapet och tar så lite plats som möjligt bland julskinkan och all det goda på serverings bordet, till exempel. 
Snabbt och mycket enkelt mitt i julstressen.


Går du in till Håkans Saturday Show Off så får du se hans super fina vita Amaryllisar med...

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...