Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 18 november 2012

Ljus i lingon kruka



Snart är det jule-tider...
Kolla vad jag hittade i min "jule-skåp" : 4 st gamla lingon krukor som jag säkert haft i evigheter gömda och glömda i källaren.


Tillsammans med 4 vita ljus och lite vit-mossa så tror jag att de kommer att trivas hela december månad ...antingen på soffbordet i TV rummet eller på köksbordet på ett betong fat.



Är inte det enkla : den bästa lösningen på nåt att skåda när man har ju så mycket mer att ta fram vid jul , för att kunna umgås bland allt det goda och ha det skönt tillsammans med familjen ...på julafton till exempel...?

Detta var det enklaste jag kunde fixa ihop nu i mörke tider.




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Oj så fint det där blev.Roligt när man hittar saker som man glömt bort.MVH

    SvaraRadera
  2. Vilket fint pynt.
    Tack för fint tips nu skall jag leta i gömmorna:o)

    Ha en fin start på veckan.

    SvaraRadera
  3. Åhh vad fina dina advents ljusstakar blev med 1-4...
    Typiskt med sprickorna, men det fixa du bra!
    Ha det bra
    Kram Malin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...