Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 25 november 2012

Klementiner

Jag har köpt säsongens godaste klementiner!
De smakar otroligt bra, söta, saftiga och är lätta att skala av.
Man ska alltid välja de som har tjockast skal och de som är på gränsen till ...för mjuka frukt.



Jag funderar på att köpa några citrus frukt enbart för att torka några i ugnen, men vet inte vad jag ska välja...
Grape, apelsiner, lime eller citron?

Vad brukar ni använda när ni torkar just sådana frukt?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Tror jag skulle välja Stora apelsiner om jag skulle torka några i skivor.MVH

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...