Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 10 november 2012

GOTT

Hej!
Jag uppskattar också nåt gott som är köpt istället för nybakat eller hemmagjord!
Arraks-bollar brukar jag känna suget ungefär var tredje månad...(?) och när jag köper en stor kartong ...så äter jag minst 80 % av allt som finns i den.


Den här gången ville jag vara snäll mot mina familj-medlemmar...och lade in några till dem i en burk bredvid nyttiga frukter...jag vet inte riktigt hur många de fick ha för de kollar ju aldrig på möblerna...det är ju jag som dammar .
Men gott vad det ...
;o)


Är ni sugna på hembakad bröd ...ofta?
Jag drömmer om det ibland ...så sätt igång Karla och baka och var lite nyttig du också ..säger nån som säkert sitter på min vänstra axeln...


Saturday Show Off hos Håkan idag!
Glöm inte att kolla in de fina bloggarna, ok?
HÄFTIG PARTY MUSIK,JAG LOVAR!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Jag tror man ska blanda lite nyttigt med lite onyttigt för att det ska bli riktigt GOTT, njutbart och harmoniskt.
    En skön lördag önskar Eva Linnea

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...