Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 4 november 2012

Frö på tork


Ja...några bilder från min frö-samlande "projekt"från i sommar...dem frökapslarna är så fina ...att bara se på .



Så här såg ut de små kapslar från petunias plantor.
lite spännande känns det att se om det tar sig och verkligen få petunia nästa år i mina balkonglådor!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Frön och kapslar kan verkligen vara riktigt vackert, och så kul att så det till våren när man tagit egna fröer!
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Måste vara x-tra kul att skörda från egna frön, tyvärr tillhör jag den lata sorten och köper mina frön på påse.
    Ha en fin kväll
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag beundrar dig som orkar hålla på med frön, har försökt men det blir en gång och inget mer.
    Kram Meta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...