Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 5 oktober 2012

Vinrankor

Hello!

Mina 2 sorters vinrankor har visat en fin sida den här sommarn!
Långa friska rankor som skall klippas både på sommaren och vintern.
Ja...efter 2 år så fick jag också smaka på vindrovor!


En liten klasse i mycket söta ...toner (?) och en ännu mindre variant av Vanessa vinrankan ...typ 3 små vindrovor , men ack så goda!


Man ska bara förvänta sig den tredje året att skörda vindrovor, har jag läst någonstans, så jag är nöjd ändå.
Visst ser de stora på bild?
Ja...de är inte såååå stora , måste jag påpeka, men mycket söta och kärnfria av den vita sorten
HIMROD.


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...