Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 16 oktober 2012

Betong skyltar


Jag bläddrade bland collagen jag gjort förr...och hittade de här, från min sista betong-gjutning för iår...



Man ska nog inte gjuta i betong i stor skala om man ska kalla sin betong-gjutning för 
HOBBY.

Just det sista jag gjöt var dem här avlånga grönsaks-skyltar som jag behövde till pall-kragarna...tänkte jag då...och ville få det färdigt.. allt det i sista säcken, det som blir kvar kan man ju inte spara, slänga kan man inte heller göra, lätt kan det också bli att man blir för trött och inte bryr sig att förberedda bättre.


Så hälften av mina favorit skyltar gick sönder...tyvärr, men det är så man lär sig....av sina egna misstag.


De skyltar jag visade tålamod är dom här fina nedanför texten, nästan perfekta ting som jag kan använda i blomrabatterna för att lättare komma ihåg det svenska namnet på alla dessa perenner jag älskar i min lilla trädgård.




Formarna kommer från vanliga Philadelphia-ost förpackningar och andra sparade formar som jag lovat min man att slänga...vi får se hur det blir med det...om jag får tid till detta med 
;o)



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Har lite större betongprojekt som jag vill få till toppskiva till uteskåpet och några fönsterbrädor, men tiden räcker inte till.
    Får se när denna studeiperiod är över och innan nästa kurs går på högfart så kanske :-)

    Tack för din inspiration!

    Kram Helene

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...