Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 21 september 2012

Pelargon snitt

Lite annorlunda pyssel?


Nu har jag tagit in alla mina pelargoner ner till källaren, det ska bli kallare på nätterna och jag är rädd att dem slocknar...likadant med vissa blomlökar och vissa medelhavs-växter som jag har i köket, ett tag till.
Pelargon-sticklingarna ...ja , jag hoppas att dem tar sig och får några rötter i sina glas, det är bara att ...vad ska man göra med såååå många pelargoner?
En sort jag har, en orange tulpan-pelargon, mådde så bra att jag klippte ju 5 st. sticklingar...det är lite för bra för att fungera, tror jag.



Hoppas ni får en fin ...med lite mindre regn...vecko-slut med mycket mys och tända ljus, ha det bra allihopa,
Karla.

 

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...