Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 19 september 2012

Lövfat i betong

Hej!
Kommer ni ihåg att förra gången jag gjöt i betong med hjälp av den här plåt-fatet ...så misslyckades jag med det?
Nu har jag gjort ett nytt försök och ja...det kanske inte blev så tokigt!



Eftersom jag använde mig den här gången av aluminiumfolje så fick jag (på köpet) spår av det på sidorna av den färdiga betongfatet, det tycker jag att det är super snyggt, i verkligheten så ser det ännu bättre ut , speciellt när det regnar och fatet blir blött.



Jag har läst på en annans blogg att om man har någonting som fångar uppmärksamheten i en betongskål ,nåt som ligger i vattnet, så dras man närmare föremålet och då stannar man kvar och betraktar det på ett helt annat sätt.
 Det försökte jag givetvis här , med lite glaskulor och metalringar , saker man hittar hos barnen, saker som annars skulle man inte slänga "ett titt" på ,om man hittar dem i en låda ful med ...ingenting...



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...