Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 27 september 2012

Korgen från loppis

Ja, lite får man fram när man håller på och "låtsas" städa...
Jag skulle städa bland alla prylar i källaren ...så att man får plats med växterna på ett bättre sätt i vår lilla hus...och vips kom den här lilla loppis korgen fram!



Med lite hjälp av modellera och torkade växter så tycker jag att den kan vara framme en vecka eller två inne i vardagsrummet med oss allihopa ...nästan vid TV där vi brukar samlas nuförtiden alla fyra sent på kvällen.


Jag passar på och skickar er ett hjärta från mig till alla som råkar läsa mina rader,



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...