Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 23 augusti 2012

Vattenskål i betong

Hej på er, mina bloggvänner!

Som jag lovat så ska jag fortsätta lägga ut lite info om mina betong ting jag gjutit sista gången i garaget.
Här ser ni de 4 steg det tog att få fram min betong skål som jag gjorde med hjälp av en gammal ampelkruka i plast, rabarberblad en vanlig plastskål , stenar och betongmassa.



Hittade bland mina hårsmycken en stål fjäril som har faktiskt gått sönder och kunde inte slänga den för den är så vacker som en konst-smycke.
Hoppas den står kvar på skålen
länge och...alltid!

På botten av betongskålen ligger en annan betong-skapelse som jag använde från resterna av betongblandningen...jag kanske ska måla den vit så att lättare syns när man kollat i vattnet.

 

Pepsi var framme direkt...den katten ja...så nyfiken av sig...undrar vad han tänker om alla sakerna som plötsligt kommer fram i "hans" trädgård...

 

Skulle gärna vilja läsa om vad ni tycker om den här vattenskålen i betong...



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...