Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 5 augusti 2012

Lavendel mini-krans

Hej , mina bloggvänner!

Finns det någon bland er som inte gillar LAVENDEL?
Jag kan inte tro det...har aldrig möt någon som "avskyr" det ...till och med. min man vet vilken den är.
;o)



Om ni tittar lite noggrant här nedanför så kanske ni ser att det är två sorter lavendel jag visar på bilden...den mörkaste är min favorit och den ljusa hoppas jag att den är härdig och överlever vår vinter här i Småland ...för jag köpte hela 24 små plantor i våras och av alla så fick jag behålla ...nästan 22 st.


Den här lilla kransen kan man  göra om man vill ha en snabb lösning på en romantisk bordsdukning nu mitt i augustitider när många kanske tänker på ... kräftskiva (?)
Jag kanske skulle ha valt röda träpärlor...som den kokta kräftans färg...då.
Inget tråd behövs.


Eller något sånt ...ännu snabbare att fixa!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...