Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 11 augusti 2012

Betong längtan...


HEJ!

Jag har gjutit för sista gången iår! 
Äntligen!
Har en såååå stor längtan till den dagen vi kan kolla resultatet!
Min kompis Lotta och jag har gjutit hela 5 säckar finbetong, hon gjorde sig en likadan matta som min (!) och jag... lite annat som jag tänkt alldeles för länge på ,
så att det nästan värkte i mig av längtan att börja testa ...
det är ju nästan ...sjukt...


Den mest användbara betong tingen jag har är den här lilla löv-fatet som jag ser varje kväll framför mig när jag sätter mig framför TV burken eller bara sätter mig lite bekvämt i soffan...


Bilden är tagen på altan bordet... för där ute har jag bäst ljus till mina foto experiment... synd bara att den lilla fina NEW DAWN rosen inte visar sin verkliga skönhet...
ser ni den?


Eller...
varför inte en underbar tulpan pelargon i samma nyans som rosen?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. ÅÅå så underbart vackert. Gillar dina saker , de är så fina och så den ljusrosa färgen ihop med det gjutna .-))

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vilken fin pelargon!
    Vad heter den?

    Visst är det kul med betong :-)

    Ska snart ta tag i mina stora betongskivor, måste bara snickra ihop formarna först...

    Kram Helene

    SvaraRadera
  3. Har aldrig gjutit i betong, men det verkar kul.
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...