Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 9 juli 2012

Scherminsbuske


Hej!

Jag har två stora Scherminbuskar som jag bara älskar!!!
De blommar varje år precis när min yngsta fyller år!
Så idag fyller han :
15 ÅR
Grattis!


Har aldrig gödslat dem ...och inte heller gallrat så värst ofta...


En riktig parfumerad trädgård får vi varje gång dem blommar
HÄRLIGT!


Iår har de blommat trots alla dessa kryp...jag hittade en flaska mot löss och det flesta i parasitvärlden och sprutate på...undrar bara vad grannarna tyckte om mig när de såg det...
Men blommor ...fick jag!



Föresten...jag slapp "simma" till jobbet idag! Grävmaskinerna har jobbat bra i ett dygn och just min väg till jobbet var inte avstängd! Men så synd om dem drabbade...så köp en vattenpump...på Biltema finns det för ett par hundringar...det räcker med en ...bra att vara förberedd!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Cand vad florile astea minunate mi-aduc aminte ca Filip impineste ani!!!!
    Ica odata LA MULTI ANI FILIP si sa fie sanatos si sa ai numai bucurii dupa el.
    Cu drag Mama

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...