Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 1 juli 2012

Nagelvård

Hej på er mina blogg-vänner!

Ja...detta är ju en trädgårds-blogg förstås...men ibland så får jag för mig att det är tillåtet med lite annat ( ? ) från min vardag som till exempel idag när jag ska "skryta" om mina semester-naglar!



Eftersom jag jobbar inom LIVS så är det ju inte tillåtet med långa naglar på arbetet...men på semester...ja!... så unnar jag mig detta fantastisk pyssliga syssla : att ta hand om händerna, ta bort det torra runt fingernaglarna ( mycket använt i utlandet med en speciellt nagelband-sax...) och måla dem naglarna helst på favorit sätt : nämligen FRANSK MANIKYR... a la Karla!
 ;O)


Påklistrade naglar i plast har jag aldrig förståt mig på...hur ska man diska med dem ? eller bara ...klia sig i ..."huvet" ? Så när jag har semester så sitter jag ofta och målar naglarna ...för jag bara älskar det och tid har jag med då , så : VARFÖR INTE?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Hej Karla
    hehe,.de e klart du får :)
    å missa nu inte.....

    B
    L
    O
    G
    G
    P
    A
    R
    T
    Y
    T

    fortsätter...
    redan 71 fina bloggar med..
    VÄLKOMMEN
    Håkan

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...