Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 21 juli 2012

Kort semester PARADIS VERKSTADEN

PARADIS VERKSTADEN!

Vem har inte sett det?
Jag åker varje gång jag är på Öland dit för...

ÖGONGODISEN!

Här får ni kolla på några av 
MINA 
FAVORITER!


Helt fantastiskt fina, eller hur?


Keramik hönset var nästan gulligast
och 
det stora ägget...
GIGANTISKT.


Synd bara att det var så dyrt...
jag hade inte råd med nåt av dem...
men titta... kostar ju inget!

Kika in hos Håkan HÄR det är ju
Saturday Show off !

Det var allt för iår av Öland från mig till er alla!
Hoppas ni inte tyckte det var för ...
tjatigt!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...