Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 2 juli 2012

Lugn semester

Hej!

Idag börjar min sista semestervecka...ja...jag ska verkligen försöka njuta såååå länge det går!
Jag och min lilla Gracie i växthuset nästan varje morgon vid frukost.



Så himla härligt så att jag skäms!
Finns det nåt bättre än vackert väder, en bra bok, en rejäl frukost , en lugn plats (utan grannar som klipper gräsmattan eller jobbar nu i semestertider)..., en skön katt och en hel frukost-timme med bara lite insekter som kommer och går inne i växthuset...


Har du tid så kan du också ta en titt på Håkans blogg...och vara med och träffa andra blogg-vänner du också!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Den här sommaren har jag gett mig ett löfte!

    Inte en massa slit utan njut!!!

    Ska lyssna på ALLA Sommarpratare och hittills har jag gjort det :-)

    Kram Helene

    SvaraRadera
  2. Ooooo,underbara Fotokollage ♥
    /Nospuss & Kram från mig som smyger in från ~BloggNytt~

    SvaraRadera
  3. Ja men inte ska du skämmas för att du kan konsten att koppla av. :) Njut med katten i närheten. Ha det gott på sista semesterveckan!

    SvaraRadera
  4. Vad fin hon är Gracie. Ni ser ut att ha de riktigt mysigt du och hon ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...