Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 11 juni 2012

SEMESTER !


Hej på er alla fina människor!

Idag är ingen vanlig dag!!!
Idag är min första semester dag !

Jag befinner mig i SKÅNE hos min mamma...utan barn och utan man...
Lite ...HÄRLIGT känns det ...faktiskt!
Mina växter har jag lämnat i min mans ...tjänst och efter en ordentlig "utbildning" i bevattnings-konst så kunde vi åka iväg och hoppas att de klarar sig . 


En ovanlig lätt lunch fixade vi när vi kom fram efter 4 timmar bilkörning och ett stopp för att handla på City Gross.
Haricoverts med prinskorv, tomatsås och vitlök. Ett glas rött vin för att fira första semesterdagen med!

Mamma var gladast...för dottern sin ska vara med en hel vecka här i södra Sverige, det ser ut att det blir bättre väder så jag får hoppas på några soltimmar framåt i veckan!


Hur har ni det, då?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. BINE AI VENIT LA "MAMA"ha ha ha
    Acum serios,Ma bucur nespus de mult ca suntem din nou noi doua.......
    Eu I-ti multumesc pentru primirea si sejurul petrecut la voi a fost MINUNAT sa fim impreuna...
    Te imbracisez cu mult drag MAMA

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...