Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 16 juni 2012

Framtiden i Helsingborg


Hello! Hello!

Som sagt ...fler bilder bakom Antikviteterna...där jag hittade väldig lite den här gången...tror jag spenderade mer tid hos kycklingarna och jordgubbarna!


Vilken bra ide: den här blomställningen och ...sängen...eller hur? Jag tror att det var sallad istället för ...sängmadras! Helt otroligt vad folk kommer på! Den här iden stannar nog länge i mitt hjärta...blomställningen var stadig och underbar finputsad ;o)


Jordgubbarna var förstås inte mogna ännu...men det finns ju tid till ...Midsommar annars får de sälja gubbarna efteråt till "bättre" priser. 

Mitt betyg:
10 av 10 poäng...vad säger ni?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...