Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 23 maj 2012

Trädgårdsblommor

Hej!

Idag ska jag bjuda er att se på både mina och min grannes små vår-blommor !
Jag var på besök hos Lotta och kunde inte motstå att ta "några" bilder på hennes utsökta raringar...


Här är dem, grannens fina...
( mina favoriter)
PRIMULA
Den till höger är så liten som tummnageln!


Ja vi har egentligen inte samma smak på just narcisser...jag gillar faktiskt de som lyser riktigt stark....som syns från vägen!
Men visst är dem här 3 exemplaren lika MAFFIGA ändå?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...