Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 26 maj 2012

RÄDISOR och SALLAD

Hallå! Hallå

Vilka underbara "heta" dagar...eller hur?
Jag fick också skörda i sommarvärmen!
ÄNTLIGEN!
Vad jag har väntat, det är ju rädisorna som är mina allra största favoriter!
"Lite" sallad också att kallasa med på en bagettes...
finns det något godare tror ni? 


Jag minns väl den dagen min blivande man undrade vad jag håller på och äter...det var små köpta rädisor ...mitt i vintern. Det hade man aldrig kunnat i Rumänien på 90 talet! så för mig vad det som GODIS!
Jag gillar rädisorna när de är lite pikanta, inte vattniga eller för gamla och mjuka.
Och färgen...såååå snygga
;o)



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Å vad det ser gott ut! Egenodlat smakar ju så bra!/Lila-Christina

    SvaraRadera
  2. Den mackan hade jag gärna ätit till frukost!! Härliga skördebilder.
    Ha en fin lördag.
    Lotta

    SvaraRadera
  3. Fina rädisor! Jag gillar också dessa småttingar och den lite peppriga smaken.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...