Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 21 maj 2012

Pepsi och betongmatta till växthuset


Hej!Hej!

Pepsi - våran hanne , skulle kolla (som alltid när nåt nytt händer) om betongen ...håller.
Betongmattan blev godkänd   ;o)   och jag fick ...till slut... lägga den i växthuset!
Den äldsta grabben hjälpte mig, jag klarade inte av tyngden själv.


Växthuset har en för hög kant vid "entrèn" , alla snubblar när de försöker komma in....så mattan är mer än välkommen ...
inga mer olyckor!


PEPSI...
En ny medlem i ... BETONG LOVERS KLUBBEN kanske ?
;o)




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!


5 kommentarer:

  1. Hei vennen :)

    Pepsi er jo bare såå skjønn! En nydelig pus :)

    Så fin den matten ble - du er kjempeflink! Så stilig å ha laget den selv :)

    Nyt en herlig varm sommeruke :)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilken snygg betongmatta! Och Pepsi är ju helt underbar!
    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Pepsi er nydelig; betongmatten og.... ;)
    ~.*.~
    Beatrice

    SvaraRadera
  4. Guud så snyggt det blev med betongmattan ... vilken bra idé ... den spar jag till semestern !
    Ha det så gott !
    Kram/Isa

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...