Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 22 maj 2012

Ogräskransen del 2

Hallå! Hallå!

Ogräskransen har torkat helt och det är kanske dags att ta bort blommorna...
Men svårt är det...för det torkade är ju fint ändå!
Visst ?


Kolla hur söta tusenstjärnorna ser ut som torkade!

Jag lovar, det ser bättre ut i själva verklighetten!
Synd att jag inte kunde fånga det bättre på bilden...jag bara "gapade" av förvåning när jag såg kransen här om dagen...
När man ser ogräsblommorna i gräsmattan, så tycker man att de är ju bara jobbiga , tar över det gröna , men torkade...ja ...en ny upplevelse!




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...