Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 6 maj 2012

Mörka julblommor


God morgon!

Idag får ni se min kära grannens julrosor!
Jag är SUPER avundsjuk på Lottas fantastiska julrosor köpta på ...hör och häpna :
ICA-mat-afärren!!!



Jag hoppas att mina... någon gång... blir lika stora och fina som hennes ...fast jag bara har vita vanliga som ni kanske har sett i ett tidigare inlägg. De mörka ser ut...mörkare i år (?) ...men jag kanske bara tror det ...för att de har vuxit så stora...


Vad tycker ni? Är dem inte helt 
FANTASTISK VACKRA?
Varje gång jag besöker min granne Lotta, så tar jag mig en titt just i det hörnet och 
"missar" allt annat...
;o)



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...