Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 14 maj 2012

"Mina" vitsippor

Hej!

Mina vanliga vitsippor i trädgården kanske inte är så aktuella längre...men jag visar de ändå för att jag vill behålla lite mer av den känsla man får när man tar in de på våren, det måste väl alla känna igen, en stark känsla av att skåda något som inte bara är enkel utan som ser ut helt perfekt... skapat!
Provade 4 sorters buketter i kristallglas och kunde helt klart uppfatta till slut att glaset med bara vitsippor var finast!





Hittar inget fel på blomman (?!) hur mycket jag än tittar...Otrolig ... graciös, eller hur?




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

4 kommentarer:

  1. Ai aranjat masa frumos pentru van vin eu???ha,ha,ha
    De abea astept sa ne intalnim la asa mare si frumoase(cred)evenimente.Ce zici?
    Ai baieti mari...
    si eu nepoti frumosi:-0)
    Mama

    SvaraRadera
  2. Det enda felet skulle väl vara att den inte går att äta då ;)

    SvaraRadera
  3. Buketterna och blommorna andas verkligen vår! Grönskan är så skir och fin så här års.
    Kram från Eva Linnea (Villa Linnea/Småland)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...