Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 15 maj 2012

Gracie en liten birma som kan njuta

Hello my cat-friends!

Gracie, vår birma, gillar tidningar att läsa....neee...hon ligger och sover på dem!
Hon kan aldrig ligga på golvet , täcket eller i gräset och slappna av , hon hittar kläder, väskor under sängen, tidningar, kuddar allt som hon antagligen hon tror... äger själv...att ligga på alltså...
;o)


Tur att katter är så rena! men ändå så är det inte så trevligt att hitta alla sina "slängda" kläder på soffan eller sängen fulla med hennes katthår. Hårborttagaren ...måste det vara den mest använda saken hemma hos oss!
Vad gjorde man förr i tiden utan den (?!) Och en tyg soffa har jag alltid önskat mig...men neeee du...det kan man ju inte ha! Då skulle man hålla på med hela dagarna och bara dammsuga stup i ett ( heter det så? ) och inte ha nogån tid för annat...


Så ...oskyldig blick!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

5 kommentarer:

  1. Hon är så vacker och kan konsten att slappna av. Bilden där hon ligger tvärsöver soffkudden är ju obetalbar!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Godmorgon!
    Vilken söt liten Gracie. Jättefina bilder. Såg inlägget på Bloggnytt och var tvungen att kika in. Jag har själv 2 birmor, Zally & Sami som jag älskar högt.
    Ha en fin dag/EvaMaria

    SvaraRadera
  3. Hei vennen :)

    Sååå nydelig hun er! :) Så fin pels og farge :) Herlig!! :)

    Ha en fin dag og kos deg:)
    Klem Lisa:)

    SvaraRadera
  4. Så vacker....ja katter dom kan verkligen konsten att koppla av.
    Önskar er båda en fin dag / Maria.

    SvaraRadera
  5. Jodå! Katthår har vi i massor! Så jag är också väldigt förtjust i olika rullar som katthåren fastnar i! Vad skulle man gjort utan!/Lila-Christina

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...