Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 27 maj 2012

Fin i håret på morsdagen!

Hej på er alla mammor!

Hoppas ni får en underbar dag idag på morsdagen!
Och ni som firar dagen hos era mödrar eller andras...ha en kanon bra dag ni med!


Jag kommer att ha det bra dem få timmarna är hemma med familjen...sover hela dagen för jag jobbar sista natten innan min frivecka.
Undrar om jag får en ...blomma ...till chipsen . Alkoholfri vin kan man också dricka om man vill bli firad (?!)
men nåt söt får de köpa färdigt den här gången för jag hann inte baka nåt som jag önskade.
All ledig tid gick till att vattna i rabatterna, så varmt och torrt det är.



Jag tror mer och mer på att jag kommer att ha en knut på det visset när jag blir gammal...man ser så snäll ut eller hur? En gammal liten gumma med antika hårspännen i knutet! Ja varför inte...vit hår ska det va`med...och alla barnbarnen i famnen. En dröm? Ja ...på morsdagen ;o)

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Haha! känner igen det där med att vattna i trädgården tar verkligen sin tid nu, försöker vattna tidigt på morgonen.

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  2. Att vattna kan verkligen vara allt från ett stressigt måste, till en befriande avkoppling. Grattis på mammadagen!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...