Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 28 maj 2012

Betong fortsättning

Hello my friends!

Ja...lite jul förberedelser är väl inte så dumt nu när solen skinner så stark där ute (?!)
Köpte 6 st. små jul figurer för 28 kronor ...på Ikea (tror jag)...som passade till mina betong ljus hållare.
Frågan är:
Vad ska man ha i : vita, klassiska värmeljus eller röda?



Formen gjorde jag med hjälp av vanlig hård, genomskinlig, engångsglas i plast... som är en aning dyrare än dem vita plastmuggarna. Men det var värt för formen är ju
LÄCKER!


Den här produkten tycker ja är en bra "gå bort" present i juletider, tar lite plats och alla kan använda sig av den. Gamla eller unga. Kvinnor...eller män.





TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Haha! jättesöta, och trädgårdstomtar är ju många som har...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...