Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 10 maj 2012

Balkong-lådorna.

Hej!

Ja...det var dags att ta hand om petuniorna som jag var så nöjd här om månaden när jag visade mina sådder.
Har redan flyttat lådorna till växthuset och är det inget stark sol så verkar det att de trivs perfekt där ute!


Det är kantpetuniorna : "Ultra blue"!  Jag har fått nästan alla frön jag sådde. Fröna var såååå fina! Som små pärlor! Det är lite spännande att se hur små/ stora blommor dem får!
Finns på Botaniska Verden... ska givetvis fortsätta handla frön därifrån ...från Danmark förstås!
;o)
Vill du ha adressen så hör av dig!




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...