Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 7 april 2012

Glad Påsk eller God Jul?

God morgon!

Har ni också snö på PÅSKAFTON?
Hos oss var det minusgrader tidigt på morgonen, slaskigt , slirrigt och blåsigt...
Jag körde till jobbet mina 2 mil strax efter 05:00 och måste säga att det inte var lätt att glädja sig om detta väder ;o(




Hittade de bild-collagen som blev över i albummet och tyckte att de passar bättre idag än ...gula påsk ägg...
Ett riktig backslag! vet någon om snön stannar ...länge i ...Småland? Tvivlar lite på vad som står på nätet , det stämmer inte riktigt, tycker jag...alltså vädret hos oss lokalt.



Har ni också SNÖ just nu?
TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Ja vi har snö, massor men tack och lov har ingen nysnö kommit nu:)
    Ha en underbar påsk!!

    SvaraRadera
  2. Vi hade mycket snö i morse (se mina bilder)men nu är det mesta borta igen! Vi blev nog lite för bortskämda med det fina vårvädret som vi haft.....
    Ha en härlig helg.
    Lotta

    SvaraRadera
  3. "Och julen vara skall till påska..." sjunger vi ju i visan, så det är väl som det ska vara då. Fast på tisdag är påsken över! Ha det bra, trots snö och kyla kan det bli en glad påsk.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...