Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 13 februari 2012

Fläkt

Hejsan!
Idag är den första dagen på sportlovet...den minsta åker skidor ...den äldsta praktiserar.
Jag njuter av min frivecka ...än så länge
och ser till att mina små plant-isar har det bra i källaren.


Den här lilla fläkten köpte jag till växthuset , det skulle göra nytta som frost-vakt på våren...men har den ändå igång några gånger om dagen pga att pannrummet orkar inte ge självvärmen upp till 20 grader nu när det är så himla kallt ute ( -15 grd )


Basilikan och chilin mår jätte bra, det är dags för omskolning av dem fina spröda gröna uppkomlingar.
Tagettesen har kommit upp nästan allihopa ...inte som förra året...4 planter / 100 frön
                           ;o(

                                          Hur mår era sådder?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

2 kommentarer:

  1. Oj vad det gror fint hos dig. En frostvakt måste jag också fixa till växthuset.

    Må så gott.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så fina dina småttingar ser ut! Vi köpte ett konvektorelement (750W, 1250W eller 2000W valfritt läge)till uterummet bara för att det var billigt och det har funkat bra än så länge.Men din fläkt är snyggare:)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...