Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 22 januari 2012

snö på gång

God morgon på er alla bloggvänner!
Idag vaknade jag till en underbar snö-dag! 
Snön ligger tungt på träden, allt ser sååå sagolikt ut...himlen är nästan lika vit som marken...
RENT, FRISKT OCH HELT UNDERBART!


Det kanske min man inte tycker att allt ser så fint ut... misstänker jag...det måste vara snö-skottningen. Vad annars ;o)
Jag var faktiskt lite orolig för rosorna jag planterade i höstas...Rhapsody in Blue....som egentligen ska trivas i en annan zon än i 4-5 där vi bor...Hoppas att granriset fixar skölden ...det såg ut att marken var täkt av en tungt is-täcke över dem...Men nu har det kommit ett bra snötäcke över rosorna...hoppas den stannar kvar!


UT och KÄNNA på snön, folk! Det ska jag också göra!
Önskar er många fina ...FOT AVTRYCK i den fantastiska söndag som har kommit med lugnet och det fina vädret!




TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...