Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 14 januari 2012

Pyssel i stål material

Hejsan !
Vad sägs om lite bra STÅLTIPS?
Jag har alltid gillad ståltråd och vet inte hur jag ska få tag i mera tips om enkel tillverkning med detta fantastiska material!


Är det nån som kan och gärna delar med sig av med tips om praktiska eller bara fina ting tillverkade på det sättet?
Jag såg några bloggare som visade för länge sedan just tavlor eller nåt liknande...och här försökte jag göra nåt av någonting som vi verkligen använder mest av köksdelen: en liten KOM-IHÅG lista för dagliga inköp ...


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...