Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

torsdag 8 december 2011

Ullared fynd

Hej!
Jag var bara tvungen att visa mina ULLARED FYND som jag ska försöka använda till nåt jul-aktigt !
De är finare än på bild och jag skäms att säga hur lite det kostade så ni får bara kolla lite och...undra
:o)

Zink hjärtat är hur fin som helst , lite större än min handflata , ihålig och så härlig! Zink krukan skulle passa ihop med en hyacint , helst i vitt...vet inte om man hittar några nu i trädgårdshandeln...så fort jag kan gå ut (efter min influensa) så jagar jag en ...


Ljusstakarna kanske inte passar så bra till just JULEN...men varför inte till NYÅRSAFTON? Det är bara att nåt ...glittrigt fattas,eller hur? Min granne Lotta har en liknade, en stor rund i samma still, SUPERsnyggt, det är nog därför jag inte släppte stakarna i handeln ...och priset förstås spelade den stora roll, det med.


Pepparkakor eller klementiner i den underbara korgen? Det... var frågan!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

5 kommentarer:

  1. Vad fina grejer du har hittat. Och jag som har svurit att jag inte ska till ullared förrän efter jul när allt har lugnat sig. Visst måste det finnas hyacinter att köpa nu. Här säljer de på ICA.
    Ha en fin dag!
    (Hittade hit via Bloggnytts sida)

    SvaraRadera
  2. Vilka fynd du gjort;) Gillade verkligen hjärtat och korgen. Hyacinter finns hur mycket som helst nu så det blir nog inte svårt att hitta;) Ska nog åka till Ullared någon gång till våren. Ha det gott/Monne

    SvaraRadera
  3. Waoo,så vackra saker...
    ♥-at finns i en butik här & det är hyffsat billigt ;)
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Smukke ting.
    Jeg synes godt om dine lysestager.
    Tak for kigget.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...