Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

lördag 3 december 2011

Nyfiken katt

Hallo! Hallo!
Hoppas ni har haft en bra dag idag...detsamma ...med mig! Är ganska mätt och "go" ...efter julbordet med arbetskamraterna i Västervik. Kommer att lägga några bilder på det, lite mat och kanske nån rolig bild...i ett annat inlägg, måste bara sortera bilderna!


Hur kan katter vara såååå nyfikna ! Det ser ut att min Gracie har aldrig sett ett levande ljus förr...hon var så nära att morrhåren var på gränsen till försvinnande :o)
När hon kände värmen från ljusen vände hon TVÄRT och kom inte ut på 10 minuter!


Äntligen har jag lagt undan alla betong-faten i skjulet...det var på tiden!!! Såg ett inlägg här om dagen med ett fat som var målad i svart betong färg...SUPER SNYGGT! Att köpa riktigt betong-färg är dyrt om man ska bara "leka" som jag (så ofta) gör med betongen...är det någon som har provat ett annat alternativ? Jag målade betong ljus-stakar med vanlig vitt olje-färg men har inte hunnit prova om det tål vatten utomhus och inte ...flagnar...TACKSAM FÖR NÅGRA TIPS...


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...