Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

tisdag 27 december 2011

Nyårs-kort?


Jag såg i affären att man säljer NYÅRSKORT...har aldrig skickat...men det är kanske rätt så vanligt, i alla fall i andra länder. Det är egentligen inte så tokigt om man gillar att pyssla med papper...jag föredrar det enkla och snabba sättet: Ta ut bilder och klistra dem på några kuvert.papper. Så lite som möjligt att göra. 
Nåt i den stilen kanske...


Här kommer en bild på min nyinköpta ULLARED korg...visst är den fin? Det ser ut att den kommer att vara i evigheter med den starka och lite rostiga ståltråden runt om . Jag tror att man kan använda korgen utan duk, eller hur?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Waoo,såå söt korg ♥...
    Nyårskort skickar jag ifsall någon sänt Julkort till mig & jag inte ;)
    /Kram Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...