Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

onsdag 14 december 2011

Lottas jul-fönster

Hej allihopa!
Nu tänker jag lägga ut lite bilder från min kära granne Lottas jul arrangemang! Hon har alltid hallfönstret färdig i tid ( med vita små cyklamen och vita maffiga orkidéer) så att man kan glädja sig att skåda all det vita när man kommer in till henne...nu är inte det fönstret med i inlägget den här gången jag visar , med kolla så fina saker hon har i köksfönstret!


Om man tittar extra noga på just advent ljusstakarna så ser ni att hon fick mina självtillverkade SIFFROR i vanlig ståltråd...VISST ÄR DE FINA? :o) :o) :o)


 Silver skålarna är sååå fina! De kommer visst från såsskålar , vilken bra idé, eller hur?


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Vackert och stilrent fönster i silver och vitt du visar : )
    /Cika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...