Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 25 december 2011

julramsor

Hej!
Brukar ni rimma julramsor vid paket-utdelningen på Julafton?
Jag gjorde mitt ...bästa , fast jag aldrig kan stava rätt:
GOD JUL...på not konstigt sätt så blir det alltid:
GUD JUL
varje gång...som i...SKÅNE...typ
:o)
Än så länge har ingen reagerat...fast jag skickade många felstavade julhälsningar,på nätet och kort
som ni säkert ser här:


Det är min yngsta , 14-åriga grabb som önskade sig en mobil-telefon experia sony eriksson...men vi tyckte att det skulle passa bättre med en samsung-galaxi ...som är mycket mer tålig än den första...och betydlig ...billigare
:o(


Min 18-åriga grabb önskade sig pengar...så fick han det...precis som han ville.
HOPPAS NI FICK VAD NI ÖNSKADE ER
FÖR...
DET FICK... JAAAAG!!!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

3 kommentarer:

  1. Tanken bakom är viktigare än stavningen.

    SvaraRadera
  2. Rim är kul fastän jag är urdålig på sånt. Äldsta sonen och hans sambo hade gjort riktigt bra rim på alla sina klappar som de gav bort i år.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul med rim!!!

    Önskar dig fortsatta härliga juldagar!
    Kram
    Charlotte

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...