Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 19 december 2011

Julbröd

Hej alla mina blogg- människor!
Här kommer några bilder på DADELBRÖDET med råg och VALNÖTTER från Lejf Manneströms "God Jul"-bok ( sid 33) ...ICA-s julklapp förstås...


Jag satsade direkt på att göra 2 kransar...så lätt tyckte jag att det skulle bli att baka detta jul-brödet! 
:o)


Det smakar verkligen JUL, JUL, JUL , jag lovar er, mycket gott till brie ost eller varför inte det smidiga Philadelphia-osten...ni kommer inte att bli besvikna på dadel-smaken ...nästan bättre än russin i brödet!



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Åh det ser supergott ut!!!
    Sådär rustikt o härligt :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...