Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

söndag 4 december 2011

Julbord med jobbet

Hallo gott folk!
Har ni redan ätit JULMAT?
Jag är otrolig tacksam att jag fick äta mig mätt igår på Gränsö-slottet i Västervik tillsammans med mina arbetskamrater!!! Vilket ställe! Vilken inredning! Vilken god mat!


Vi blev lite överraskade över att se den här OTÄCKA gris-huvudet som tronerade över matbordet i matsalen där det var riktigt kallt ...ger 10 poäng av 10 för detta , för maten ska hålla sig fräsch om alla ska hinna plocka av den. 


Ville egentligen ta med mera bilder på inredningen ...men då hade ni varit tvungna sitta här och betrakta det gamla sakerna i ...evigheter , så mycket fina små detaljer man fick "skodda"...Tog ingen alkohol, företaget bjöd på allt man ville, för jag skulle fortsätta vidare och jobba efter julbordet...men det var så trevligt att jag lyckades ta mig till dans-platsen endå ...utan "bränsle". Det gick bra , minus poängen fick musikens "decibel" det var bättre att lyssna på musiken på plats, kan man säga för högtalarna var för starka och felriktade mot gästerna , man kunde inte sitta kvar till borden pga det höga volymen...
:o(

Efterrätten var REJÄL jag lovar jag åt allt ni ser här på bilderna ...föruttom godisen som ni kanske ser var placerad i jätte gamla häftiga kärl i ett varmare rum avsedd för det söta!
 GLÖM INTE ATT DET ÄR JU 2-A ADVENT IDAG! TÄND ETT LJUS I MÖRKRET!


TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

1 kommentar:

  1. Hu! vad otäckt med ett avhugget huvud på bordet, är inte det lite ovanligt? tur att det inte låg något huvud på det julbordet jag var på igår...

    Ha det gott

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...