Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 30 december 2011

Gott Nytt År!

Hallå! Hallå!
Imorgon är det NYÅRSAFTON!!!
Lyktorna är på plats...bara snön som fattas!
Hönsnätet tyckte jag det passade bättre på mina betong-marshal hållare, vad tycker ni?


Här kommer en liten hälsning från mig till er alla BLOGGISAR! Hoppas ni får en fin kväll imorgon, med mycket god mat, fina vänner, lagom med dricka och häftiga blomster-arrangemang att skåda ...vid midnatt!
:o)


Ta det försiktigt med era fyrverkerier...använd ...TOMTEBLOSS istället ... de är helt ofarliga!


 Här kom det en liten hälsning till mina rumänska blogg-vänner om de har vägarna förbi...
VA DORESC UN CALDUROS : LA MULTI ANI SI NUMAI BINE IN 2012!

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

5 kommentarer:

  1. Vad fina marchallhållare!
    Ska försöka komma ihåg dem när jag gjuter i cement nästa gång.

    Här hemma smäller vi inte så mycket i år utan ska skicka iväg 8 Khom Loy lanternor istället.

    Gott Nytt År!
    Kram Helene

    Håller på att göra en års sammanfattning på min blogg, håll utkik :-)

    SvaraRadera
  2. Gott Nytt År önskar jag Dig också. Jätte fint med hönsnätet .

    Kram

    SvaraRadera
  3. Hönsnätet är riktigt piffigt!
    Önskar dig också ett Gott Nytt År!

    KRAM Tina

    SvaraRadera
  4. Fina lyktor, bra tips!
    Gott nytt år till dig!
    /Cika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...