Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 26 december 2011

God fortsättning!

God fortsättning på er allihopa!


Granen verkar trivas hos oss...fortfarande... fast snart har han inga pepparkakor kvar...Julskinkan , julgröten och all julmat väntar på en avslutning i kylen...måste snart gå ut och ta några ordentliga promenader för att få bort "hullet" efter alla choklad-kartonger, godis från jobbet, julmat och...julmust.


Pepparkaks huset ska jag låta bli, tänk att det kan smaka bra med det efter så lång tid ...


Snart är det Ny År ,
undrar vad man kan ha för blomster arrangemang att ta med sig till kompisar på nyårsafton,
några bra tips?

TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

5 kommentarer:

  1. Så mysigt ni har det!! Promenera måste jag också börja med nu - Måste komma igång..

    God fortsättning.


    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Karla, tack för din julhälsning på min blogg. En sån söt minigran du hade på bilden ovan. Är det en vanlig?

    SvaraRadera
  3. God fortsättning och Gott Nytt År! Nu ska jag, hunden och kameran gå på promenad.

    SvaraRadera
  4. Så fina julprydnader du visar! Jag ser också framemot nyår! Färger på nyår, för mig, är vitt och silvrigt. En vit lilja kanske?
    God fortsättning!
    /Cika

    SvaraRadera
  5. Vilket fint pepparkakshus! förstår att det smakar gott, gillar dina pepparkaksstjärnor med. Det finns ju så mycket fint i blomsterväg man kan ta med, någonting vitt tycker jag är fint just till nyåret kanske en Orkidee i en fin kruka eller vita Tulpaner med Eukalyptus och Videkvistar så kommer en härlig doft av Eukalyptusen med. Ha det gott, kram Katta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...