Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

fredag 18 november 2011

Brunt...överallt

 Allt man ser nu för tiden går i brunt...kläder, kakor, soffor, löv och ...ja snart PEPPARKAKSHUS!!!
Brukar ni baka det innan jul? Jag kan knappt vänta! 
Apropå bakning...imorgon fyller min största grabb 18 år ! Då hoppas jag hinner lägga några bilder på min alldeles egen PRINCESS tårta...om allt går som planerat, förstås. 
Till dess en liten påminnelse om torkad citrusfrukt...brunt det OCKSÅ :)
Bruna var löven efter mina vindruv- planter som jag snart måste ta reda på hur man klipper inför vintern...några tips?

"SYNS" imorgon...

1 kommentar:

  1. Brunt är fint på sina ställen det med speciellt på pepparkakor :) Vilken lyckost du är som har Kornell i din trädgård! Såna har vi jobbat med mycket under hösten och de är ju både användbara och underbara.Ha en fin helg, kram Katta

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...