Do you like the pictures to the right of the posts?
Click on them and see more!
You can also choose to read my blog in your own language!

måndag 28 november 2011

Blåst i Småland

MAMMA MIA! Vilken blåst det har varit i helgen!!! Det finns nästan ingenting i fåglarnas frö-matare ... hälften ät bortblåst! Hoppas små fåglarna vågar sig på marken efter fröna som är så viktiga nu när alla insekter...blåste bort i STORMEN!


 Här kommer lite bilder på mina försök till årets advent-ljusstake nr:2...Jag fastnade igår för betong-varianten...men jag tror att jag behåller båda och tänder i olika rum, eller hur?
Hur gör ni? Har ni fler en ett Advent arrangemang?



TACK FÖR ATT DU TITTADE IN HOS MIG! JAG BLIR SÅ GLAD OM DU HAR TID MED EN LITEN KOMMENTAR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...